preskoči na sadržaj

Osnovna škola Veliko Trojstvo

Login
Anketa

ovdje možete glasati za

NAJ

nastavnika/nastavnicu  

u 2017./2018. školskoj godini

ANKETA se otvara klikom na sliku 

Javni pozivi

JAVNI POZIVI ZA OGRANIZACIJU IZLETA

Priloženi dokumenti:
ZAPISNIK.pdf

Prazni obrasi javnih poziva

NOVA e-mail adresa škole

ured@os-veliko-trojstvo.skole.hr

 

 

 

"Ono što vodi i vuče svijet, nije vlak nego ideje." 

 Victor Hugo

Tražilica
Obrazac za upite

 

Kalendar
« Travanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Twitter škole

Anketa
Koliko vremena provodiš na Facebooku?





Naslov: FAQ
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Nemaš mail adresu??

Obrazovanje

Za djecu i roditelje

 

 

Posjeti i ovo

VAŽNO

 
Novi IBAN ili broj računa primatelja (žiro račun škole) je
 HR73 2340009 1110694602
Poziv na broj ostaje isti (šifra učenika i mjesec za koji se kuhinja plaća)

Idemo u srednju!!!

Sigurniji Internet
Mali priručnik za sigurniji Internet
Online CVRČAK

Crvčak, prosinac 2012.

 

Događajnica
Izdvajamo

Bontončić

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 2. 2010.

Ukupno: 2266962
Ovaj mjesec: 2789
Ovaj tjedan: 452
Danas: 35

free counters

TRENUTNO ONLINE:

Online rječnik

Kliknite na papigu

i odvest će vas do online rječnika!

Portal za škole
Kalendar
25.04.2018. 09:04
25. travnja - Dan DNK
Na današnji dan, 25. travnja 1953. godine znanstvenici James Watson, Francis Crick, Maurice Wilkins i Rosalind Franklin objavili su u stručnom časopisu Nature objašnjenje strukture DNK. Zbog toga se upravo na taj datum obilježava Međunarodni dan DNK.

23.04.2018. 10:22
23. travnja - Svjetski dan knjige i autorskog prava
Svjetski dan knjige i autorskih prava obilježava se 23. travnja svake godine kao simboličan datum u svjetskoj književnosti jer su toga dana 1616. godine preminuli Miguel de Cervantes i William Shakespeare te se sama zamisao zasniva na katalonskom običaju darivanja knjiga i ruža na dan Svetog Jurja.

20.04.2018. 12:43
22. travnja - Dan planeta Zemlje
Dan 22. travnja obilježava se diljem svijeta kao Dan planeta Zemlje, dan na koji osobitu pažnju posvećujemo očuvanju okoliša i prirodnih bogatstava našeg planeta.

CARNet vijesti
20.04.2018. 13:17
Objavljen Priručnik za primjenu i izradu e-Škole scenarija poučavanja
Osposobljavanje nastavnika i sustavna edukacija za korištenje tehnologije u obrazovanju jedan je od najvažnijih zadataka pilot projekta "e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola" kojeg provodi Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET.

18.04.2018. 13:36
CARNET uživo prenosi predavanje o medijskoj pismenosti i lažnim vijestima
Predavanje i radionicu pod nazivom “Zašto je važna (novo)medijska pismenost: primjer lažnih vijesti”, koja se u četvrtak, 19. travnja 2018. godine, od 11 sati i 25 minuta održava u Osijeku, može se uživo pratiti na CARNET-ovoj platformi Meduza.

09.04.2018. 09:34
CARNET dovodi više od 300 inovativnih ravnatelja i profesora u Zadar
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET u suradnji sa Sveučilištem u Zadru organizira 10. i 11. travnja peti po redu skup Suvremene tehnologije u obrazovanju – STO 2018

Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Mala škola - predškola

PLAN I PROGRAM RADA MALE ŠKOLE

Mala škola je poseban oblik organizirane pripreme djece za polazak u osnovnu školu, kojom se obuhvaćaju sadržajno metodičke promjene primjerene suvremenim potrebama naraštaja predškolske djece.  Mala škola je prostor između obiteljskog doma, dječjeg vrtića i osnovne škole.

OBILJEŽJA PROGRAMA PRIPREME DJECE ZA POLAZAK U ŠKOLU:

  • zadovoljavanje dječjih primarnih (bioloških ) potreba, koliko je to moguće tijekom boravka djeteta u maloj školi, a u suradnji s roditeljskim domom.
  • nastojanje da dijete dobije osjećaj sigurnosti i prihvaćenosti, što pretpostavlja da dijete i roditelji prihvate malu školu
  • pružanje svakom djetetu mogućnosti za stjecanje povjerenja u sebe a time i stvaranje pozitivne slike o sebi i svojim mogućnostima
  • praćenjem razvoja djeteta moguće je uočiti posebne potrebe djeteta, te o tome porazgovarati s roditeljima koji će se obratiti stručnjacima za prevenciju mogućih poremećaja.

MALA ŠKOLA DJECI OMOGUĆUJE

  • raznovrsne razvojne poticaje
  • povoljno ozračje kao okvir za djelotvoran pozitivni učinak tih poticaja
  • prepoznavanje i prevenciju razvojnih poremećaja

ZADAĆE MALE ŠKOLE

  • osposobljavanje za prihvaćanje obveza u koje će se uklopiti i buduće školske obveze
  • poticanje spontanih ponašanja i izražavanje posebnih potreba
  • otvorenost za prihvaćanje informacija
  • otvorenost za učenje u međudjelovanjem s drugima
  • otvorenost za primanje usmenih i pisanih poruka

USTROJSTVO MALE ŠKOLE

Ustrojstvo treba odgovarati namjeni i zadaćama, počevši od prvog kontakta voditelja s roditeljima i djecom, zatim organizacijom prostora, opremom, sredstvima, rasporedom radnog vremena, pa do praćenja i evidentiranja rada programa male škole.
Ravnatelj ustanove, uz voditelje male škole, najodgovornija je osoba za osiguravanje potrebnih uvjeta za normalan i optimalan rad male škole.

Voditelj (odgojitelj) ostaje temeljnim, neposrednim izvršiteljem i kreatorom izvedbenog programa. Voditelj će nastojati pomoći nesigurnoj djeci i onoj s posebnim potrebama. U svakoj će se prigodi podržavati i poticati dječja inicijativa, kreativnost i stvaralačko izražavanje. Dijete bi nakon pohađanja male škole trebalo biti pripremljeno za uključivanje u školsku sredinu i prihvaćanje školskih obveza.

 

KARAKTERISTIKE SEDMOGODIŠNJEG DJETETA

  • vladanje fiziološkim potrebama
  • govorno izražavanje
  • vješto kretanje u prostoru i djelovanje u njemu ( poznavanje prostornih odnosa: gore, dolje, blizu, daleko visoko, nisko… )
  • razlikovati ponašanja koja sredina ocjenjuje kao pozitivna od negativnih
  • usvojiti pojmove i generalizirati ih
  • logički misliti i zaključivati na temelju poznatih elemenata
  • shvatiti postupke i uzroke nečijeg djelovanja
  • usmjeravati pozornost na različite stvari, pojave i događanja
  • shvaćati pojam vremena ( prošlost, sadašnjost, budućnost )
  • Dijete bi nakon pohađanja male škole trebalo biti pripremljeno za uključivanje u školsku sredinu i prihvaćanje školskih obveza.

OPREMA I DIDAKTIKA ZA MALU ŠKOLU

Prostor i oprema za rad male škole mora u se uskladiti sa higijenskim zahtjevima i pedagoško – metodičkim standardima potrebnima za provedbu programa: dovoljna površina, prikladan namještaj i oprema i didaktička sredstva.

- sav postojeći namještaj u odgojnoj skupini
- oprema i sredstva koristit će se iz skupine u kojoj se boravi
- audio – vizualna sredstva: radio, TV, video, projektor, grafoskop, kazetofon, panoi i sl.
- sredstva za likovno i govorno scensko izražavanje: slovarice i slikovnice, prozni tekstovi i stihovi, enciklopedije i leksikoni za djecu, radni listovi, lutkarski igrokazi, prikazi krajolika u slici i pisanoj riječi
- sredstva za glazbeno izražavanje
- sredstva za istraživanje

Mala škola

Mala škola (predškola) ove godine počela je s radom 2. listopada 2011. godine.   Rad male škole odvija se na dvije škole, u PO Šandrovac i u OŠ Veliko Trojstvo. Malu školu u PO Šandrovac pohađaju učenici s područja Jasenik, Pupelica i Šandrovac, dok u matičnoj školi malu školu pohađaju učenici s područja Maglenča, Martinac, Višnjevac, Vrbica, Dominkovica, Malo Trojstvo, Ćurlovac i Veliko Trojstvo.  S učenicima u maloj školi radi odgojiteljica Ana Marija Mađer.

OŠ Veliko Trojstvo

 

PO Šandrovac

preskoči na navigaciju