preskoči na sadržaj

Osnovna škola Veliko Trojstvo

Login
Javni pozivi

JAVNI POZIVI ZA OGRANIZACIJU IZLETA

Priloženi dokumenti:
ZAPISNIK.pdf

Prazni obrasi javnih poziva

NOVA e-mail adresa škole

ured@os-veliko-trojstvo.skole.hr

 

 

 

"Ono što vodi i vuče svijet, nije vlak nego ideje." 

 Victor Hugo

Tražilica
Obrazac za upite

 

Kalendar
« Veljača 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Twitter škole

Anketa
Koliko vremena provodiš na Facebooku?





Naslov: FAQ
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Nemaš mail adresu??

Obrazovanje

Za djecu i roditelje

 

 

Posjeti i ovo

VAŽNO

 
Novi IBAN ili broj računa primatelja (žiro račun škole) je
 HR73 2340009 1110694602
Poziv na broj ostaje isti (šifra učenika i mjesec za koji se kuhinja plaća)

Idemo u srednju!!!

Sigurniji Internet
Mali priručnik za sigurniji Internet
Online CVRČAK

Crvčak, prosinac 2012.

 

Događajnica
Izdvajamo

Bontončić

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 2. 2010.

Ukupno: 2256341
Ovaj mjesec: 4752
Ovaj tjedan: 1374
Danas: 45

free counters

TRENUTNO ONLINE:

Online rječnik

Kliknite na papigu

i odvest će vas do online rječnika!

Portal za škole
Kalendar
21.02.2018. 09:00
21. veljače - Međunarodni dan materinjeg jezika
Materinji ili materinski jezik je termin kojim označavamo prvi jezik koji neka osoba nauči u svojoj obitelji. Stručnjaci tvrde da je znanje materinskog jezika vrlo važno pri formiranju mišljenja, a istraživanja pokazuju da osoba koja nije svladala svoj materinski jezik ima problema s učenjem ne samo drugih jezika već i s učenjem uopće.

20.02.2018. 08:37
20. veljače - Svjetski dan socijalne pravde
Ujedinjeni narodi su 2007. godine su donijeli odluku da će 20. veljače obilježavati kao Svjetski dan socijalne pravde budući se socijalni razvoj mora temeljiti na pravdi, solidarnosti i jednakosti među svim zemljama i unutar svake od njih, a socijalna pravda, jednakost i pravičnost čine temeljne vrijednosti svakog društvenog života.  

16.02.2018. 08:30
16. veljače - Svjetski dan čitanja naglas
Svjetski dan čitanja naglas obilježava se od 2010. godine, a nastao je na inicijativu Svjetske organizacije LitWorld. Taj dan trebao bi pokazati svijetu kako pravo na čitanje i pisanje pripada svima. Djeca i odrasli širom svijeta, slaveći moć riječi kreiraju društvo koje će omogućiti svakom, baš svakom djetetu pravo na obrazovanje te pristup knjigama i tehnologiji.  

CARNet vijesti
23.02.2018. 14:08
.hr domena slavi 25 godina postojanja
CARNET je danas obilježio 25 godina otkako je Hrvatska dobila svoju nacionalnu domenu te tako postala priznata i u globalnom internetskom prostoru.

13.02.2018. 16:47
Potpredsjednik Europske komisije posjetio OŠ Izidora Kršnjavoga
Potpredsjednik Europske komisije, Andrus Ansip koji danas boravi u službenom posjetu Republici Hrvatskoj, obišao je zajedno s predsjednicom Republike Hrvatske, Kolindom Grabar-Kitarović te ravnateljem CARNET-a, Goranom Kezunovićem zagrebačku Osnovnu školu Izidora Kršnjavoga, jednu od 151 škole koja je uključena u provedbu pilot projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“.

05.02.2018. 11:45
Obilježite s nama Dan sigurnijeg Interneta
Povodom Dana sigurnijeg Interneta, koji se obilježava u utorak, 6. veljače 2018. godine Nacionalni CERT će s početkom u 12 i 30 sati održati webinar naslovljen "WannaCry - Dani nesigurnog Interneta" 

Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Mala škola - predškola

PLAN I PROGRAM RADA MALE ŠKOLE

Mala škola je poseban oblik organizirane pripreme djece za polazak u osnovnu školu, kojom se obuhvaćaju sadržajno metodičke promjene primjerene suvremenim potrebama naraštaja predškolske djece.  Mala škola je prostor između obiteljskog doma, dječjeg vrtića i osnovne škole.

OBILJEŽJA PROGRAMA PRIPREME DJECE ZA POLAZAK U ŠKOLU:

  • zadovoljavanje dječjih primarnih (bioloških ) potreba, koliko je to moguće tijekom boravka djeteta u maloj školi, a u suradnji s roditeljskim domom.
  • nastojanje da dijete dobije osjećaj sigurnosti i prihvaćenosti, što pretpostavlja da dijete i roditelji prihvate malu školu
  • pružanje svakom djetetu mogućnosti za stjecanje povjerenja u sebe a time i stvaranje pozitivne slike o sebi i svojim mogućnostima
  • praćenjem razvoja djeteta moguće je uočiti posebne potrebe djeteta, te o tome porazgovarati s roditeljima koji će se obratiti stručnjacima za prevenciju mogućih poremećaja.

MALA ŠKOLA DJECI OMOGUĆUJE

  • raznovrsne razvojne poticaje
  • povoljno ozračje kao okvir za djelotvoran pozitivni učinak tih poticaja
  • prepoznavanje i prevenciju razvojnih poremećaja

ZADAĆE MALE ŠKOLE

  • osposobljavanje za prihvaćanje obveza u koje će se uklopiti i buduće školske obveze
  • poticanje spontanih ponašanja i izražavanje posebnih potreba
  • otvorenost za prihvaćanje informacija
  • otvorenost za učenje u međudjelovanjem s drugima
  • otvorenost za primanje usmenih i pisanih poruka

USTROJSTVO MALE ŠKOLE

Ustrojstvo treba odgovarati namjeni i zadaćama, počevši od prvog kontakta voditelja s roditeljima i djecom, zatim organizacijom prostora, opremom, sredstvima, rasporedom radnog vremena, pa do praćenja i evidentiranja rada programa male škole.
Ravnatelj ustanove, uz voditelje male škole, najodgovornija je osoba za osiguravanje potrebnih uvjeta za normalan i optimalan rad male škole.

Voditelj (odgojitelj) ostaje temeljnim, neposrednim izvršiteljem i kreatorom izvedbenog programa. Voditelj će nastojati pomoći nesigurnoj djeci i onoj s posebnim potrebama. U svakoj će se prigodi podržavati i poticati dječja inicijativa, kreativnost i stvaralačko izražavanje. Dijete bi nakon pohađanja male škole trebalo biti pripremljeno za uključivanje u školsku sredinu i prihvaćanje školskih obveza.

 

KARAKTERISTIKE SEDMOGODIŠNJEG DJETETA

  • vladanje fiziološkim potrebama
  • govorno izražavanje
  • vješto kretanje u prostoru i djelovanje u njemu ( poznavanje prostornih odnosa: gore, dolje, blizu, daleko visoko, nisko… )
  • razlikovati ponašanja koja sredina ocjenjuje kao pozitivna od negativnih
  • usvojiti pojmove i generalizirati ih
  • logički misliti i zaključivati na temelju poznatih elemenata
  • shvatiti postupke i uzroke nečijeg djelovanja
  • usmjeravati pozornost na različite stvari, pojave i događanja
  • shvaćati pojam vremena ( prošlost, sadašnjost, budućnost )
  • Dijete bi nakon pohađanja male škole trebalo biti pripremljeno za uključivanje u školsku sredinu i prihvaćanje školskih obveza.

OPREMA I DIDAKTIKA ZA MALU ŠKOLU

Prostor i oprema za rad male škole mora u se uskladiti sa higijenskim zahtjevima i pedagoško – metodičkim standardima potrebnima za provedbu programa: dovoljna površina, prikladan namještaj i oprema i didaktička sredstva.

- sav postojeći namještaj u odgojnoj skupini
- oprema i sredstva koristit će se iz skupine u kojoj se boravi
- audio – vizualna sredstva: radio, TV, video, projektor, grafoskop, kazetofon, panoi i sl.
- sredstva za likovno i govorno scensko izražavanje: slovarice i slikovnice, prozni tekstovi i stihovi, enciklopedije i leksikoni za djecu, radni listovi, lutkarski igrokazi, prikazi krajolika u slici i pisanoj riječi
- sredstva za glazbeno izražavanje
- sredstva za istraživanje

Mala škola

Mala škola (predškola) ove godine počela je s radom 2. listopada 2011. godine.   Rad male škole odvija se na dvije škole, u PO Šandrovac i u OŠ Veliko Trojstvo. Malu školu u PO Šandrovac pohađaju učenici s područja Jasenik, Pupelica i Šandrovac, dok u matičnoj školi malu školu pohađaju učenici s područja Maglenča, Martinac, Višnjevac, Vrbica, Dominkovica, Malo Trojstvo, Ćurlovac i Veliko Trojstvo.  S učenicima u maloj školi radi odgojiteljica Ana Marija Mađer.

OŠ Veliko Trojstvo

 

PO Šandrovac

preskoči na navigaciju